Translate

piątek, 25 maja 2012

po przerwie

No siemanko. Cóż, dawno tutaj nie pisałam co było spowodowane brakiem komputera. Coś się popsuło w karcie graficznej, co jak to mój wujek ujął, przeszło na monitor i teraz ogółem mam takie wyblakłe, może trochę niebieskie kolory. Wczoraj włączając komputer i jak zawsze Mozillę nie mogłam się nawet zalogować na facebooka, a nawet tutaj. Wszystko poblokowane, nie wiem dlaczego. Musiałam również się namęczyć z pobraniem Chrome, bo przecież z tamtą przeglądarką kurwicy za przeproszeniem można było dostać. W tej chwili nie chce mi się nigdzie wychodzić. Pewnie zarwę dzisiaj nockę, ew. jeżeli moja mama się wkurzy, pójdę spać o 1, 2. 

Zajawka*_*

Hejka:-*

1 komentarz:

Dziękuję za pozostawienie śladu po sobie, czytam każdy komentarz. Obraźliwe nie będą akceptowane ♥