Translate

niedziela, 27 maja 2012

u babci

Hejcia:*. Siedzę właśnie u babci i jem rosół,omniomniomniom:3. Nie napisałam wczoraj notki, gdyż jak się okazało, NIE MAM INTERNETU, ZAWSZE SPOKO. Ledwo co transfer starczał mi na gg, które i tak po godzinie siedzenia na nim zaczęło mnie rozłączać, załączać, rozłączać, załączać. Zrezygnowałam z pisania z Natalką i Erykiem i poszłam oglądać TV. Moja mama oczywiście musiała obejrzeć do konca Top Trendy. Po tym obejrzałam jakiś dobry horror o zjawiskach paranormalnych. Poszłam spać ok. 2 w nocy. Miałam dzisiaj kolejny, przedziwny sen, o którym pisać tu nie będę, bo ktoś może się dopierdolić. Mam nadzieję, że uda mi się jakoś wyrwać za godzinkę, dwie od babci i wyjść gdzieś z dziewczynami:)



Pa;-)
4000 wyświetleń, FUCK YEA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie śladu po sobie, czytam każdy komentarz. Obraźliwe nie będą akceptowane ♥